2014. március 15., szombat

Az első hónap

Kedves olvasó!

Azért ez a címe ennek a posztnak, mert egy hónapja vágtam bele ebbe a "szakmába" újra.
Lássuk az eredményeket!

(Napi átlag 8 óra botozással)

Naponta körülbelül 2x ment a karakter mail-t küldeni a gyártós altnak, körönként 95 stack Ghost Iron Oret.
Az cirka 190-200 stack per nap. A goblinok ki tudják találni, hogy ha nem költenek erre 6000 goldot, hanem csak tiszta profit van belőle akkor ez mennyit ér. Én napi 10k goldra saccolom. A havi termés 300k gold volt (+ - 20k). Kedves B!**i nevű ismerősöm 80 jó magyar forintot ad nekem minden 1000 goldért. Én 50.000 goldonként szoktam leadni a goldot, a vételár pedig néha 90, néha 80. Ez 4-5 naponta 4000 ft.
Így a havi betevő kb 20000 forint volt. Mert.......

Történt is egy este, mikor összejött a következő 50k arany, hogy én elkezdtem fórumokon keresgélni, hogy kik mennyiért vesznek goldot. Találtam is OC-n egy számomra megfelelő dán Bimbi-t, aki jobb áron (120 ft) veszi majd tőlem a zsebpénznek valót. Meg volt adva Skype elérés, gondoltam felveszem. Beírtam a nevét és tádááááá..... Volt belőle 4 is rögtön. De én megláttam éles szemmel a profil képét és bejelöltem, de izibe.
Lezajlott a szokásos "pricecheck" duma, aztán mondta az illető, hogy szól, ha talál vevőt és azonnal szól. (Érdekes, hogy mennyire nyíltan vállalják, hogy csak közvetítőt játszanak akkora haszonnal, amennyi az én bevételem, mint rabszolga...) Ilyenkor mindig összeszűkül a szarásra használatos testnyílásom, hátha pont akkor csípnek nyakon a HB-val, amikor összegyűlik 90-100k a karaktereknél, de gondoltam egye-fene. Most csak 50k volt. Másnap jött az üzenet, hogy mehet a buli, csináljak egy karaktert orc kezdőn(?!?!?!?! miért is nem mindegy az neki?!?!?!?) és ütközünk Ratchet-ban. Oké, rendben, mégiscsak 120-at ad ezrenként, az meg azért csak több mint a 80. LVL 1-es karakterrel elszöszöltem 20 percet, mire feladtam (10-es dinók megettek, feleségem ki is röhögött, hogy hagyom, hogy hülyét csináljanak belőlem). Elég az hozzá, fogtam egy altot és odamentem. Megjelent a karakterével. "Guild invite, or f2f?" - kérdeztem én... Azt mondta face 2 face, mert gyorsabb, csak a játékban ne chateljek. Mert kerüljük a feltűnést. (Rájöttem, hogy azért mondta, hogy no chat, mert biztos logolva van a chat meg a trade és ha rablás után ticketet írok, akkor majd jól lebukik. De nem írok ticketet, mert botozok baszki....) Felszólított, hogy tradeljek, így is tettem. Elfogadta a tradet, majd kilépett. Dörzsölgettem a tenyerem, de hiába. 3 perc várakozás után törölt Skype-ról. Nabazdmeg, vissza fórumra, és megkeresni, reportolni, szitkozódni 6 nyelven, stbstb... Aztán még egyszer végig olvastam a hirdetését, ahol mindent tüzetesen átolvastam. Még a Skype nevet is. A SZKÁJP NEVET IS!!!!!! Hú, az kemény volt. A felismerés. Majd az a visszafojthatatlan harag magammal szemben.

A hirdető Skype címe "xyz123" például. De amikor felvettem, mondtam, hogy volt belőle 4 is.
És én pedig egy olyat jelöltem be, hogy xyz123. és ez a tetves pont nem a mondat végződését jelzi!!!

xyz123.

Ez volt a neve az imposztornak. Egy rohadék névlopós felhasználó, aki ebből profitál. Később felvettem a kapcsolatot az igazival is, aki nagyon sajnálta a történteket. (Szerintem felbérelt valakit kamuprofil gyártására, aztán feleztek)

Aki ezt elolvassa, azokhoz szólnék! (Kinek írtad ezt eddig akkor, te barom?!?!?) Tanuljatok a hibámból, keressétek azokat a goldvásárlókat, akik tudnak magyarul és csak nekik adjatok el aranyat!
Megjegyezném, hogy 2 hete ért ez a "trauma" (sorba lőném fejbe azokat, akik átvernek), de még mindig indulatos leszek. :)

Mára ennyi, még jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése