2014. február 16., vasárnap

Heti jelentés - 1. hét

Szeretném összegezni és értékelni az aktuális accountom első hetét. Pontosan egy hete cseréltem el a League of Legends hozzáférésemet egy MOP accountra, mert a Honorbuddy kulcsaim csak porosodtak.

Tehát virtuális jövedelem számlálás következik:

Összesen 30 órát botoztam a héten.

Ebből 20 óra volt az egyedi Jade Forest útvonalamon, ahol szó szerint nem jár senki, így percenként 2 node-t mindig talál a kis rabszolgám. 4 óránként a karakter 96 slotja mindig tele volt, és automatikusan odabattyogott a legközelebbi postaládához, és továbbküldte az egyik altnak a sok stack kavicsot. Ez azért hasznos, mert nincs az a sok slot hely, ami helyettesítené a mail adta helyet. És amint kipucolta a tárhelyet, már ment is vissza dolgozni.

Azt sajnos nem tudom összesen hány stack Ghost Iron Ore lett a héten, de ezen az ágon szép termés volt.
A köveket prospect-eltem, lettek belőle kis és nagy kavicsok. Nagy kavicsokból transmutálás Primal Diamondba (sok-sok procc közben). Kiskavicsok ékszergyártás, néha Golden Lotus vásárlás és tovább transzolás Primal Diamondba. Ékszerek röppentek az enchantoshoz. Ecetera ecetera. Ha 90 stack feketemunkás által kikapart Ghost Iron Ore-t bevágok az AH-ba, az eredmény (40g/stackkel átlagban) 3600 gold 4 óra alatt. Ezzel szemben JC+Alchemy+Enchanttal 8-9 ezer gold alsóhangon. Mivel nagy árukészlet halmozódik fel, a hét napból (biztonsági okokból is) 1 napot pihen a rabszolga. (Mégiscsak törekedni kell az első szabályban leírtakhoz.)

A fennmaradó 10 órát Elementium Ore bányászattal töltöttem, illetve Embersilk Cloth farmolással. Gondolom sejthető, hogy a táskabizniszbe is belekóstoltam, de a belefektetett idő/profit aránya nem a legjobb ennek, így megmaradtam a bányászatnál.

Összegezve, nem volt rossz az első hét. Az új szabályaimat betartva nem tiltottak ki, nem zavartam senkit, foglalkoztam a családommal, és szépen gyűlik a gold.

A következő cikkemben arról lesz szó, hogy milyen banális hibákat véthet a bot, ha nincs jól beállítva és mondjuk "stuck"-ol, aminek következtében felfedi magát a botprogram. Szót ejtek a "bad nodes" fontosságáról. És mitől lesz jó egy farm profil, vagy hol bukik el.

Hamarosan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése