2014. február 14., péntek

Kezdetek

Üdvözlök mindenkit az oldalon! Ez az oldal azért jött létre, mert szerintem van még hozzám hasonló ember és velük szeretném megosztani tapasztalataimat.

Eddigi pályafutásom során eljutottam arra a pontra, amikor épp nem érdekel semmi játék, amiket eddig szerettem. Leginkább mmo stílusú játékokban tevékenykedtem, és mindig szerettem az "anyagi jólétet".

Amikkel eddig foglalkoztam:

Lineage 2
Wow
Guild Wars 2
TERA
Perfect World

Ezen listából kiemelkedik a Lineage 2 és a WoW. A kapocs a két játék között nálam a BOT használat.
Ez hozta az áttörést. Mert a program iránti szenvedélyt ezzel sikerült megtörni. Sokat kockultam és mindig képes voltam orrvérzésig farmolni valamit. Aztán jöttek a bot programok, melyek automatizálják a játékok legunalmasabb feladatait.

Ennyit elöljáróban, illetve ennyi lett volna a köszöntő.

A továbbiakban az aktuális projektemmel foglalkoznék, ami a WoW.

Nevesebb tört szerverekre is ki fogok térni, de jelenleg Pandaria területein futnak a kis rabszolgáim. :)

Hamarosan jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése